2008. március 13., csütörtök

PÁR BAJOK = PÁRBAJOK



El lehet-e kerülni, vagy esetleg még a kapcsolat hasznára is fordítani a párkapcsolati krízist?

Ha észrevettem, hogy valami nincs rendben...én mit teszek.
Hogyan reagálok arra, hogy ...(és itt sorolhatnám)



Időben teszem-e fel magamnak a kérdéseket...vagy esetleg megvártam amíg komoly válság alakult ki???

Olyan hibákat követtem már el, amelyek felhalmozódva, már orvosolhatatlan szakadékot képeznek a kapcsolatban?

Valójában ez azt jelenti, hogy a már egy ideje fennálló problémákról nem veszek tudomást, ha tudom és mégsem beszélünk róla, próbálok hárítani, a másiktól várom a megoldást?

Megbeszéltük e már a társunkkal, hogy mik is a mi igényeink a kapcsolatban? Milyen elvárásaim vannak a társammal szemben...

Akarom-e egyáltalán ezt a kapcsolatot fenntartani annyira mint az elején?

Mennyire vagyok képes a kapcsolat fenntartásáért? Képes vagyok-e kompromisszumokra?


FOLYTATÁS KÖVETKEZIK

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése